بلاگ

وسا قابلیت اتصال مینی کامپیوتر به پشت مانیتور

توسط 2 شهریور, 1396 بدون نظر

وسا چیست ؟ وسا قابلیت اتصال مینی کامپیوتر به پشت مانیتور را برای کاربر محیا می سازد. همچنین این کیت می تواند اتصال مینی کامپیوتر به پشت مانیتور. این کیت شامل یک پایه دیواری با چهار حفره در پشت بوده که به شما اجازه می دهد بتوانید به پشت مانیتور یا تلویزیون دستگاهی را متصل نمایید. همچنین می توان از آن برای اتصال دستگاه به صفحات تخت نمایشگر پایه دار دیواری استفاده کرد که قابلیت نصبش در بعضی مینی کامپیوترها وجود دارد.

وسا قابلیت اتصال مینی کامپیوتر به پشت مانیتور

وسا قابلیت اتصال مینی کامپیوتر به پشت مانیتور

وسا قابلیت اتصال مینی کامپیوتر به پشت مانیتور

این وسیله از مجموع یک براکت فلزی با جای چهار حفره و در بعضی مدلها با یک پایه نگهدارنده تشکیل شده و این براکت هم بصورت خارجی در پکیج دستگاه وجود دارد هم ممکن است خود مینی کامپیوتر آنرا روی قاب خود تعبیه کرده باشد. این کیت ها دارای اندازه های کوچک و بزرگ بوده که در زمان قدیم تنها تا اندازه 4 اینچ موجود بودند اما امروزه در سایزهای بزرگتر نیز تولید شده و امکان اتصال بصورت پایه دیواری یا رومیزی نیز فراهم شده است. هر چه اندازه دستگاه شما بزرگتر باشد سایز وسا نیز باید بزرگتر بوده تا بتواند بار دستگاه را تحمل کند.

مزایای استفاده از وسا

  1. فوق العاده کارآمد: شکل ظاهری بدنه به گونه ای است که روی هر سطحی نصب می شود.
  2. دارای پایه نگه دارنده متناسب با طیف گسترده ای از اندازه ها جهت قرار گرفتن روی انواع مینی کامپیوتر.
  3. مکمل اکثر کامپیوترهای کوچک دربازار.
  4. بهترین نگهدارنده برای دستگاه های مک اپل.
  5. بطور موثر کامپیوترهای کوچک رابه قالب نمایش دیواری تبدیل کرده و راه حل کامل برای یک دستگاه کاری به حساب می آید.
  6. رابط براکت وسا به تمامی سوکتهای وسای جهانی که دارای حفره با اندازه 75 تا 100 میلیمتر است متصل می شود.
  7. بدنه با ساخت فلزی برای قدرت و دوام بیشتر.

ذخیره فضای میز کار شما

براکت وسا بهترین روش برای یکپارچه سازی مینی کامپیوترها با فضای کاری شما هستند. طراحی جهانی این براکت ها با ابعاد کیس های کوچک سازگار بوده و رابط نصب آن به انواع سطوح متصل می شود. یک ورق از این کیت بطور مستقیم به میز، پایه های دیواری و یا براکت پشت مانیتور متصل گردیده و مینی کامپیوتر روی آن جای می گیرد. این پایه ها فقط برای استفاده مینی کامپیوترها نیستند بلکه میتوان انواع مدل های مک ، تین کلاینت و یا لوازم جانبی دیگر را نیز به آن ها متصل نمود. در زمان انتخاب مانیتور دقت کنید که صفحه نمایش شما قابلیت نصب پایه های کیت وسا را داشته باشد. سعی کنید اندازه وسا را طبق دستور العمل و اندازه ای که مینی کامپیوترتان با آن سازگار است انتخاب کنید.

ثبت یک نظر