بلاگ

نت تاپ بی صدا

توسط 14 شهریور, 1396 بدون نظر

اگر در محل کار هستید و پای سیستم کامپیوترتان نشسته اید, ذهن خود را متمرکز کرده و چشمانتان را ببندید, تمام صداها را از ذهن خود بیرون کنید، حتم به یقین اگر صدایی را نمی شنوید و فقط آرامش را احساس می کنید، پشت مانیتور شما یک نت تاپ بی صدا سولمیت قرار دارد! بله سولمیت یک مینی کامپیوتر بی صدا است.

نت تاپ بی صدا

نت تاپ بی صدا

بی صدا همچون سکوت کویر

تا به حال چقدر فکر کرده اید، نبود صداهای مزاحم یا آلودگی صوتی در محل کار، اداره و حتی خانه شما می تواند به بالا بردن کیفیت و افزایش تمرکز شما بر روی کارها بیافزاید. بررسی ها در علم پزشکی حاکی از آن است که صداهای دائمی و بالای 80 دسی بل در محیط کار مانند صدای یک کامپیوتر, در دراز مدت با کاهش آستانه شنوایی, موجب افت قدرت شنوایی و آلودگی صوتی محیط در مغز، خستگی زود هنگام و از دست دادن آرامش می شود. مینی کامپیوتر سولمیت با تولید صدای حداکثر 40 دسی بل, به مانند صدایی آرام بخش در لحظه ی زیبای طلوع صبحگاه خورشید کمک زیادی به حفظ سلامتی روحی و آرامش جسمی شما می کند.

زمانی که در کنار خود تعدادی کامپیوتر داشته باشید آنقدر صدای فن ها، درایو، پیچ های بدنه کامپیوتر دلخراش است که باعث می شود بعد از چند ساعت کار شما دچار آسیب فکری و ذهنی شوید. اما نت تاپ سولمیت برخلاف سیستم های قدیمی با حذف هارد دیسک های مکانیکی و استفاده از هارد دیسک های جامد مانند SSD, نویز یا آلودگی صوتی قابل توجهی را حذف می نماید.

سولمیت یک نت تاپ بی صدا

سولمیت با بهره گیری از سیستم خنک کننده در دو مدل آلومینیومی و مسی در کنار استفاده از خنک کننده های سایلنت پایپ با حذف فن های اضافی مثل فن پاور یا فن داخلی کیس, صداهای مزاحم را کاهش و به کمتر از 19 دسی بل رسانده تا در استفاده حداکثری توان مینی کامپیوتر باز هم صدایی به گوش نرسد.

مینی پی سی های سولمیت با بهره گیری از آداپتور بجای منبع تغدیه پرمصرف و بزرگ، هارد دیسک های جامد یا SSD به جای مکانیکی، و برداشتن دی وی دی درایو که امروزه کاربردی نداشته و به جای آن از فلش مموری استفاده می گردد باعث شده تا حجم خروجی صدای کامپیوتر شما بسیار کاهش یافته و دستگاه کاملا بی صدایی داشته باشید.

ثبت یک نظر