درباره مـــــا

کامپیوتر مفید – صاحب امتیاز سایت Solmateco.com از سال 1388 به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش کیس های کوچک و مینی پی سی های سولمیت فعالیت خود را آغاز کرده است. کامپیوتر مفید به عنوان توزیع کننده این محصولات در ایران با توجه به سابقه فروش خود و رضایت مندی مشتریان از محصولات برند سولمیت ، برای افزایش میزان رضایت مشتریان و برای سپاس از حسن انتخاب و همراهی آنها در مسیر رشد خود به صورت انحصاری تمامی محصولات سولمیت را با یک سال گارانتی بیشتر از قرارداد اولیه مورد پشتیبانی قرار می دهد.

پیشینه برند Solmate  به عنوان توزیع کننده محصولات شرکت DES International Ltd. Co به حدود 8 سال قبل باز می گردد. برند سولمیت یک برند کاملا ایرانی است که محصولات این شرکت را در ایران توزیع نموده وعهده دار خدمات پس از فروش آن نیز هست. این برند ایرانی ، تا این لحظه بیش از 50.000 عدد از محصولات شرکت DES را در ایران ، به فروش رسانده است که خود نشان از وسعت فعالیت های آن در بازار IT یا فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران است.

شرکت DES یک شرکت مادر پخش است و یکی از فعالیت های آن توزیع محصولات شرکت تولیدی پگاترون (Pegatron)  در جهان می باشد. پگاترون به عنوان تولید کننده محصولات اصلی یکی از شناخته شده ترین برندها در جهان یعنی ASUS  فعالیت می کند. و علاوه بر محصولات برند سولیمت تولیدات زیادی برای برند ایسوس و اپل نیز دارد. همچنین شرکت DES  دارای نمایندگی هایی در سطح جهان می باشد که سایت سولمیت به صورت مستقیم طرف حساب این نمایندگی ها در ایران به شمار می آید. آدرس دفاتر شرکت DES در انتهای همین صفحه قابل مشاهده است .

تمامی محصولات برند سولمیت از مبادی قانونی و با تعرفه های مصوب وارد شده و بعد از گذر از واحد های کنترل کیفیت و دریافت استاندارد های لازم جهت توزیع در کشور آماده سازی میشوند. همچنین سولمیت ها همگی شناسنامه دار هستند و با ایران کد قابل رهگیری می باشند. برای همین ما طرف حساب های سخت گیری داریم که بدست آوردن رضایت آنها نمایشی از مسیر سختی است که با افتخار از آن سربلند بیرون آمده ایم.

امیدواریم شما نیز با توجه به شرایط فروش ویژه ما یکی از عزیزانی باشید که به ما اعتماد خواهید کرد و ما هم تلاش خود را برای حفظ رضایت شما انجام خواهیم داد.

دفاتر رسمی سولمیت در خارج از ایران