مینی پی سی

بررسی مینی کامپیوتر ایسوس VIVOPC VC62B

توسط 12 دی, 1396 بدون نظر

بررسی مینی کامپیوتر ایسوس ویو ASUS VIVOPC VC62B

امروزه بازار مینی کامپیوترها به قدری گسترده شده که برند های مختلف از سرتاسر دنیا روی به تولید و فروش این محصولات کرده اند. کمپانی تایوانی ایسوس هم که سعی دارد از رقبا عقب نیوفتد شروع به طراحی مینی کامپیوترهایی به نام سری  VivoPC نموده و با تنوع بالا و تولید محصولات شیک و با کیفیت در این عرصه از خیلی از رقیب هایش پیشی گرفته است.

ایسوس همیشه به دنبال شگفتی بوده و قصد دارد با تولید سیستم های کامپیوتری به صورت طراحی خاص و کارآمد در بین سیل عظیم تولید کنندگان یک سر و گردن بالاتر باشد لذا در رونمایی از محصولات مینی پی سی خود سنگ تمام گذاشته و راه نفوذ به بازار را با تولید کردن محصولات با کیفیت خود پیدا کرده است. جالب اینجاست بدانید هر نسل از مینی کامپیوتر ایسوس که میگذرد فقط شکل ظاهری آن عوض نمی شود بلکه رنگ بندی جنس بدنه نوع سخت افزار و امکانات آن تغییرات اساسی می کند.

در این مقاله قصد داریم یکی از مینی کامپیوتر ایسوس مدل VivoPc VC62B  را معرفی کرده و اجزایش را مورد بررسی قرار دهیم. سری VIVO پی سی ویژگی های بسیار جالبی دارد از جمله این قابلیت ها می توان به سیستم پخش 4K آن اشاره کرد. این دستگاه قادر است فیلم هایی با کیفیت 4k  را بصورت واقعا جذابی با جزییات کامل پخش کرده و شما را شگفت زده نماید. این عملکرد برای مکان هایی مانند ترمینال ها، پایانه ها، کیوسک های تبلیغاتی و مانیتور های شهری بسیار پرکاربرد بوده و توجه مخاطبین را به خود جلب میکند.

مینی پی سی ایسوس همچنان قدرتمند

سری Asus Vivo Pc  با داشتن جسته کوچک همچنان جزو مینی کامپیوترهای قدرتمند بازار به حساب می آید. تصور کنید تمامی عملیاتی که با یک سیستم سنتی خانگی انجام می دادید اکنون می توانید با یک جعبه کوچک و شیک با ابعادی به بزرگی یک جعبه DVD انجام دهید. دیگر تصورکردن بس است. با مینی کامپیوتر ایسوس بیشتر آشنا شوید. مینی کامپیوتر ایسوس VIVO PC VC62B به پردازنده نسل 4 اینتل مجهز شده و در کنار استفاده از تکنولوژی انحصاری SonicMaster خود بهمراه تکنولوژی بصری 4K / UHD جواب گوی تمامی نیازهای محاسباتی روزمره شماست.

ایسوس VIVO PC VC62B

ایسوس VIVOPC VC62B

تکنولوژی DUALBAY

تکنولوژی VIVO DUALBAY به شما انعطاف لازم در بحث ذخیره سازی اطلاعات را می دهد، طوری که شما میتوانید تنظیمات را به نحوی تغییر دهید تا اطلاعات از روی هارد سریعتر بارگذاری شوند. با اینکار زمان پاسخ دهی به نرم افزار ها افزایش می یابد. اساس این تکنولوژی بر مبنای ذخیره سازی اطلاعات بر روی دو هارد پایه ریزی شده است. ایسوس به شما امکان استفاده از یک هارد 3.5  اینچی ( همانند هارد کامپیوتر های رومیزی ) و یا دو عدد دیسک درایو 2.5 اینچی ( همانند هارد دیسک لپ تاپی) برای ذخیره سازی فایل و برنامه ها را به شما می دهد.

ایسوس VIVO PC VC62B

ایسوس VIVOPC VC62B

مینی کامپیوتر ایسوس VIVOPC VC62B کارها را ساده تر کرده است زمانی که می خواهید قطعه ای را جابه جا نمایید و یا ارتقا دهید کاور بالای دستگاه به راحتی جدا شده و سریعترین راه ممکن برای دسترسی به قطعات داخلی دستگاه است. بنابراین کاربر برای تعویض حافظه رم و هارد دستگاه خود سریعترین و بهترین راه را در پیش روی خود دارد.

خروجی تصویر

مینی کامپیوتر ایسوس از طریق کابل HDMI   و DISPLAY PORT  بدون احتیاج به کارت گرافیک مجزا از سه خروجی تصویر جداگانه پشتیبانی می کند. داشتن چندین صفحه نمایش باعث افزایش بهره وری و به دست آوردن فضای بیشتری برای چند وظیفه گی است . شما می توانید محیط پنجره ویندوزی خودتان را به چندین قسمت تقسیم کنید و یا محیط یک نرم افزار را روی چندین پنچره منعکس کرده و با دست باز کار کنید.

ایسوس VIVO PC VC62B

ایسوس VIVOPC VC62B

نصب آسان

با مینی کامپیوتر ایسوس VIVO PC VC62B شما می توانید فضا را نیز ذخیره کنید. طراحی بسیار کوچک این مینی کامپیوتر دستگاه را برای استفاده های اداری و یا تجارتی بسیار ایده آل کرده است. بدین معنا که قابلیت نصب VESA کاملا با مینی کامپیوتر ایسوس سازگار بوده و می تواند سیستم را به راحتی و بسیار تمیز و مرتب به پشت مانیتور متصل نماید.

ایسوس VIVO PC VC62B

ایسوس VIVOPC VC62B

ایسوس VIVO PC VC62B

ایسوس VIVOPC VC62B

درگاه های ارتباطی

ویژگی های ارتباطی ایسوس نیز مانند دیگر قابلیت هایش گسترده است. آرایه های مختلفی از پورت ها شامل چهار پورت USB3  و دو پورت USB2 با قابلیت شارژر کردن در کنار ورودی کابل شبکه و خروجی صدا ، میکروفون و همچنین بهره مندی از پورت اپتیکال SPDIF برای پشتیبانی کردن ازصدای چندین کاناله از مزیت های این مینی کامپیوتر است. همچنین این دستگاه دارای کارت خوان و خروجی تصویر HDMI DISPLAY PORT  برای ارتباط گرفتن با تلویزیون های HD است و حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد.

ایسوس VIVO PC VC62B

ایسوس VIVOPC VC62B

تکنولوژی بیسیم

به راحتی و به سرعت در صفحات اینترنتی وب گردی کنید و به تماشای فیلم و موزیک های آنلاین بنشینید. با تکنولوژی WIFI-GO ایسوس همه این کارها با سرعت انجام می شوند. با WIFI-GO شما کنترل کاملی روی دستگاه های خود داشته و از طریق REMOTE کردن روی ویندوز می توانید انواع دستگاه های الکترونیکی مانند تبلت و یا موبایل های هوشمند را از طریق مینی کامپیوتر ایسوس به مانیتور متصل نموده و محتویات آن را نمایش دهید. مینی کامپیوتر ایسوس از تکنولوژی ارتباطی 802.11AC بهره می برد.

ایسوس VIVO PC VC62B

ایسوس VIVOPC VC62B

ویژگی های مینی پی سی ایسوس در یک نگاه

1- قابلیت نصب ویندوز 8 پرو و یا تمامی نسخه های موجود

2- استفاده از نسل چهارم پردازنده

3- قابلیت VIVO DUALBAY  برای استفاده از دو هارد همزمان

4- استفاده از سیستم بصری 4K / UHD

5- تکنولوژی صدای SONIC MASTER انحصاری ایسوس

6- بستر ابری ایسوس ASUS HOMECLOUD با شبکه وای فای802.11AC

7- قطر بسیار کم 56 میلیمتری تنها به اندازه یک کیف DVD

مینی کامپیوتر ایسوس VIVO PC VC62B 8

مینی کامپیوتر ایسوس VIVOPC VC62B 8

مشخصات فنی

ایسوس VIVO PC VC62B

ایسوس VIVO PC VC62B

ثبت یک نظر